twitter




as i told u.. "IT'S TOO LATE"

You and Me now are two different person..kamu sudah hilang dari ingatan saya dan saya pernah bilang yang suatu hari nanti kamu akan cari saya semula dan waktu itu kamu akan sedar selamanya kamu takkan dapat saya lagi.

saya mungkin tak cukup baik or maby saya memang tak baik

cerita kita dah habis bila kamu cari saya kembali tetapi sebenarnya kamu dah hilang saya - macam sekarang

saya dah jadi tunang orang..

siapa tunang saya?
kamu tak mungkin kenal dan kamu tak mungkin akan tahu siapa dia sebab dia terlalu baik untuk saya dan dia terima saya seadanya.

semua soalan kamu saya jawab dengan 1 jawapan - Because of You

tapi apa sekalipun yang terjadi saya sedar until now no one understand my self ini fakta..

dari dulu lagi kamu sendiri tahu tidak pernah sekali pun saya soal tentang bahagia saya cukup sekadar saya boleh hidup normal macam orang lain.

masih ingat soalan kamu suatu ketika dahulu? tak ingat ke? ok saya ingatkan..
"u bz ngan study and assignment and project semester tapi masih ada masa layan sms & call i event if i datang KL jumpa u pun u masih ada waktu untuk jumpa i walau sekejap..bila waktunya u study??? "

jawapan saya - saya sanggup apa pun untuk org saya sayang, tapi org yang cakap sayang saya setiap masa tak pernah faham sendiri apa patut di lakukan untuk saya..kesudahannya saya redha sendiri.

kamu berhutang sama saya bukan saya yang berhutang sama kamu

ur latest question "syu terlalu dingin dengan I skang ni,nape? 10 i tanya tp u jawab 1..gelak ketawa syu pun i tak dapat dengar lagi kenapa?

jawapan saya - sebab hati saya tiap kali terluka tiap kali itulah membeku
                     - saya tak perlu peduli lagi sama kamu sebab itu tiada gelak ketawa

akhir kata - macam yang saya jelaskan pada kamu hati saya sekarang hanya untuk bakal suami saya dan saya masih belajar menyayangi tunang saya semampu yang boleh Insyaallah.


# MAAF ANDAI TULISAN SAYA INI BUAT KAMU LEBIH TERLUKA


0 comments: