twitter



Wow..great, tak tahu feeling ape yang makin makan dalam..really sick with this situation.No one can understand because i can't accept all the things happen now.. yeah, hari ni temankan my cousin beli barang hantaran dan segalanya persiapan untuk majlis bertunang dan majlis perkawinan yang bakal berlangsung sebulan dari sekarang.

Perit sangat perasaan yang aku tahan. Yeah,luaran aku mampu tersenyum bergurau senda tapi hakikat terlalu berdarah parah di dalam but i have to help her with this coming ceremony because only both of us understand what we want, the rest we left to family.

Terbayang sepatutnya waktu yang sama aku pun sudah sepatutnya buat persiapan tapi kuasa tuhan melangkaui segalanya. Berkenalan..berkawan..berkasih tapi malangnya tiba saatnya ALLAH telah tunjukkan segalanya. Yeah,aku terlalu sedih. Sedih kerana bertemu yang salah, perit kerana tak mampu nak bertahan lagi. He knows me very well but still doing the thing that he know i'm gonna left him.

SUSAH SANGAT KE UNTUK LELAKI SETIA?IKHLAS?JUJUR?

ermm..yeap aku dalam process recover and dalam masa yang sama i'm gonna close everything in my heart. I'm not kid anymore and i already 25 will be 26 next year. Not desperate but i dont think its fair enough for woman go through this hard life.

Thanks Faizuddin for everything you have done for me and others.

0 comments: